Gyakran Ismételt Kérdések
Soha nem hallottam a márkáról. Mi az a Blumfeldt?
Kerti bútorok tervezői, gyártói és eladói vagyunk, akik úgy gondolják, hogy semmi olyan, mint „kerti bútor“ nem létezik.
Mivel véleményünk szerint a „kert” és a „háztartás” felosztás badarság. Mind a belső, mind a külső része egy egyszerű dolognak, amit egyszerűen úgy nevezünk - otthon. Miért kellene a kertben egy kicsit is kevésbé kényelmesen éreznünk magunkat, mint például a nappaliban?
Ezt a nézetet mutatjuk a világnak már 2015 óta. Bútortervezőink csapata kerti bútorokat, kerti kiegészítőket és világítást alkot, amelyek ugyanúgy illenek a kertbe, mint a modern háztartásba. A világ több mint 20 országában megtalál minket, ahol nemcsak eladást, hanem szervizt és ügyfélszolgálatot is nyújtunk számos nyelven.
Áru kiválasztása
Nem tudom kiválasztani, melyik termék lenne a legjobb nekem
Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 848 0350 telefonszámon (8: 00-tól 18: 00-ig), vagy e-mailben az [email protected] címen és örömmel segítünk a termék kiválasztásában.
Mi az a kívánságlista, és hogyan lehet a termékeket hozzáadni?
Ha rendelkezik fiókkal webhelyünkön, akkor lehetősége van arra, hogy az Önnek megtetsző termékeit felvegye a kívánságlistájába. Csak kattintson a szívre a termék oldalán. Ezután az összes megjelölt terméket megtekintheti a jobb felső sarokban található „Kívánságlista” gomb segítségével.
Áru megrendelése
Hogyan rendelhetek árut?
Nagyon egyszerű. Keresse meg a kínálatunkban az Önnek megfelelő terméket. Válassza a megfelelő variációt a kínálatból, és kattintson az "Kosárba" gombra. Folytathatja a vásárlást mindaddig, amíg a kosárába nem helyezett mindent, amit meg szeretne vásárolni.
A "kosár" ikonnal, amely megjelenik az áru kosárba rakása után a jobb felső sarokban, megtekintheti a kosár tartalmát külön ablakban (kattintson a "Kosár megtekintése" gombra). Itt könnyen eltávolíthatja a termékeket vagy megváltoztathatja a rendelt mennyiséget, esetleg megadhat kedvezménykódot is. A másik lehetőség az, hogy egyenesen a pénztárral folytatja. Ha még nincs bejelentkezve Blumfeldt fiókjába, akkor be kell jelentkeznie, de regisztráció nélkül is folytathatja a vásárlást.
Ezután válassza ki a fizetési módot, erősítse meg a megrendelését, és ennyi!
Visszavonhatom a megrendelést?
Ha még nem szállítottuk ki a megrendelését (ellenőrizheti a linkre kattintva, amelyet a megrendelés visszaigazolásával küldtünk Önnek), akkor még mindig törölheti a megrendelését. Csak vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.
Mire kell ügyelni a megrendelés során?
Ha webhelyünkön még nincs fiókja, kérjük, ügyeljen arra, hogy helyesen adja meg számlázási és szállítási címét. Kérjük, ellenőrizze az esetleges gépelési hibákat az e-mail cím megadásakor is. Ellenkező esetben a megrendeléssel kapcsolatos fontos információkat nem tudjuk eljuttatni Önhöz. Szükségünk van telefonszámára, hogy a küldemények kézbesítésekor szükség esetén gyorsabban kapcsolatba léphessünk Önnel.
A küldemény kézbesítésére csak akkor kerül sor, ha megtörtént annak kifizetése, vagy egy harmadik fél visszaigazolja a fizetést (átutalással történő előre fizetés, PayPal). A kézbesítéskor történő készpénzzel való fizetéskor további költségek merülnek fel, amelyeket felszámolunk a vásárlási folyamat során.
Kedvezmény kuponnal rendelkezem. Hogyan tudom felhasználni?
Válassza ki az árut, helyezze be a kosárba, majd folytassa a fizetéssel. A „Fizetési mód kiválasztása” lépésben beírhatja kedvezmény kódját.
Vegye figyelembe, hogy egyes kódok bizonyos termékekre vagy megrendelésekre korlátozódhatnak egy bizonyos összeg felett.
Már elküldték a rendelésemet?
A csomag elküldése után megerősítő e-mailt fog kapni egy nyomkövetési linkkel. Ha Ön regisztrált a webáruházban, akkor a kézbesítési állapotot felhasználói fiókjában is ellenőrizheti a "Megrendelésim" menüpont alatt.
Felhasználói fiók
Milyen előnyöket kínál a felhasználói fiók?
Leginkább kényelmet kínál.
Először is a rendelés kényelmes befejezését, amikor már az összes adatot kitöltjük Ön helyett. Később egyszerűen ellenőrizheti megrendelésének állapotát annak leadásától egészen az ajtóig történő kézbesítésig - és az összes vásárlási előzményt nyomon követheti.
Ezen felül hozzáférhet a „Kívánságlista” menüponthoz, amelynek köszönhetően elmentheti azokat a termékeket, amelyek iránt érdeklődik és a jövőben meg szeretné vásárolni.
Hogyan lehet létrehozni felhasználói fiókot?
Nagyon egyszerű! Csak 3 lépésre van szükség:
- 1. Kattintson a jobb felső sarokban található "Bejelentkezés" gombra. Teljesen lent pedig megtalálja a "Regisztráció" lehetőséget.
- 2. Át lesz irányítva a regisztrációs űrlapra, amelyet kitölt, megerősíti a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulását, és a reCAPTCHA segítségével megerősíti, hogy nem robot. Az adatok megerősítéséhez kattintson a "Regisztráció" gombra.
- 3. Ez kész is! Regisztrált, bejelentkezhet és vásárolhat. Megerősítő e-mailt küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre.
Hogyan jelentkezhetek be a fiókomba?
Ha már regisztrált, kattintson a jobb felső sarokban a "Bejelentkezés" gombra. Írja be adatait, erősítse meg, és bejelentkezett! Ha a saját készülékét használja, azt javasoljuk, hogy engedélyezze az "emlékezzen a jelszóra" opciót böngészőjében, hogy legközelebb automatikusan bejelentkezzen.
Hogyan tudom megváltoztatni a címemet vagy egyéb adataimat?
- 1. A bejelentkezés után kattintson a "Fiókom" menüpontra a jobb felső sarokban.
- 2. Kattintson a felbukkanó menüben a "Fiókom" gombra.
- 3. Látja az összes adatát. A címet a "Szerkesztés" gombra kattintva módosíthatja, és a "Cím hozzáadása" gomb segítségével hozzáadhatja a kézbesítési címet, ha az eltér a számlázási címétől.
- 4. Ha más információt (név vagy vezetéknév) akar megváltoztatni, ügyfélszolgálatunk segítséget nyújt Önnek.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Percek alatt hozzáférhet fiókjához. Kattintson a jobb felső sarokban található "Bejelentkezés" gombra, majd az előugró menüben kattintson a "Elfelejtette a jelszavát?" linkre. Írja be e-mail címét, és elküldünk egy linket, így azonnal módosíthatja jelszavát egy újra.
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
- 1. A bejelentkezés után kattintson a "Fiókom" menüpontra a jobb felső sarokban.
- 2. Kattintson a felbukkanó menüben a "Fiókom" gombra.
- 3. Itt látja az összes adatát. Kattintson a Jelszó mellett található "Jelszó módosítása" gombra, írja be az új jelszót és erősítse meg. Ennyi az egész!
Fizetés
Kedvezmény kuponnal rendelkezem. Hogyan tudom felhasználni?
Válassza ki az árut, helyezze a kosárba, majd folytassa a kifizetéssel. A „Fizetési mód kiválasztása” lépésben beírhatja kedvezmény kódját. Vegye figyelembe, hogy egyes kódok bizonyos termékekre vagy megrendelésekre korlátozódhatnak egy bizonyos összeg felett.
Fizetési módok
Bankkártyás fizetés
Bankkártyás fizetéskor kérjük, adja meg a kártya adatait a fizetési folyamat során, beleértve a 16 számjegyű kártyaszámot, annak érvényességét és a háromjegyű ellenőrzési számot (CVV).
Nem kell aggódnia a biztonság miatt. A fizetés feldolgozásához egy Adyen átjárót használunk, amely megfelel a szigorú PSD2 SCA biztonsági előírásoknak, és mesterséges intelligenciát használ a csaló fizetések felderítésére. A hitelkártya-adatait biztonságos SSL-en keresztül továbbítjuk az egyik titkosított biztonsági szerverünkre. Ez a magas biztonsági szint megvédi adatait a visszaélésekkel szemben.
PayPal fizetés
A Paypal fizetési mód egyszerű, gyors és biztonságos. Csak jelentkezzen be a fiókjába, vagy hozzon létre egy fiókot, és csatolja a hitelkártyáját. Ha többet szeretne tudni, akkor mindent megtalál a PayPal hivatalos webhelyén.
A PayPal-al történő fizetéskor nem férünk hozzá a kártya adataihoz, és a fizetést annak a fióknak a neve alapján párosítjuk, amelyről fizettek. Tehát ez az egyik legbiztonságosabb fizetési mód.
Fizetés banki átutalással
Banki átutalással történő előre fizetés esetén a megrendelés befejezése után megerősítést kap a megrendelésről, amely tartalmazza az összes szükséges adatot.
A Berlin Brands Group a.s. bank adataiFióktulajdonos: Berlin Brands Group a.s.
Bank: UniCredit Bank
IBAN: HU26109180010000005454220000
BIC: BACXHUHB
Utánvét (Fizetés a csomag átvételekor)
A megrendelt árut kézbesítéskor a futárnak fizeti ki. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvét esetén további 500 HUF illetéket számítunk fel a postaköltséghez.
Szállítás és kézbesítés
Milyen gyorsan küldik el a csomagot?
A megrendeléseket általában a következő munkanapon küldjük el, miután megkaptuk a fizetési nyugtát vagy a harmadik fél fizetési nyugtáját (PayPal). A közvetlen átutalás beérkezését csak akkor tudjuk megerősíteni, ha fizetése megérkezik számlánkra. Ezért ebben az esetben a szállítás egy-két nappal tovább tart.
Mennyi ideig tart, míg a szállítmány megérkezik?
Minden termékünk Németországból érkezik. Arra törekszünk, hogy ne terheljük a közutakat és a természetet, és ezért tehergépjárműveink mindig teljesen megrakva közlekednek. Ezért a kézbesítés körülbelül 3-5 munkanapot vehet igénybe.
Nagyobb méretű szállítmányok (pl. hűtőszekrények) esetén a kézbesítés akár egy-két nappal is többet vehet igénybe.
Úgy tűnik, hogy szállítmányom sérült
Ha azt észleli, hogy a szállítmány csomagolása sérült, nyissa ki a csomagot a futár jelenlétében, és készítsen fényképet a csomag kinyitásáról. Ha úgy tűnik, hogy az áru nem sérült, akkor "elfogadhatja a szállítmányt fenntartással" - töltse ki a protokollt a futárral, és ha bármi történik, akkor jogosult visszatérítésre a szállítótársaságtól.
A csomag úgy nézett ki, hogy rendben van, de kinyitása után kiderült, hogy sérült
A csomag kinyitása után azonnal fényképezze le a károkat. A problémát legkésőbb 48 óráig bejelentheti a futárszolgálatnál, és visszatérítést kérhet. A reklamációnál szükség van szállítási számra (a csomagoláson található vagy a metaapp-ban való bejelentkezés után) és fényképes dokumentációra. Küldjön egy e-mailt a [email protected] címre a sérülés leírásáról, a szállítmány számáról és a fotókról, valamint kövesse a szállító utasításait.
Áru visszaküldése
Hogyan tudok visszalépni a szerződéstől és visszaküldeni az árut?
Ha még nem telt el 14 nap a vásárlás óta, és az áru még mindig nem volt használva, valamint az eredeti csomagolásban van, a visszaküldés nagyon egyszerű. Töltse ki az online űrlapot, csomagolja az árut az eredeti csomagolásba, majd küldje vissza a feladó címére. A pénzt az áru visszaküldésétől számított 14 napon belül visszatérítjük.
Ha már használta a terméket, akkor is visszaküldheti azt, de a termék tisztításának vagy más módon történő visszaállításának költségeit levonjuk az árból, amelyet visszaküldünk Önnek.
A szerződéstől való elállásról részletesebb információkat az Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában talál.
Milyen garanciát kapok a Blumfeldt termékek vásárlásakor?
Minden termékünkre 3 év garanciát nyújtunk. Ezen felül 14 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére, ha az bármilyen okból nem felel meg Önnek.
Mikor reklamálhatom meg az árut? Melyek a reklamáció feltételei?
A reklamációval kapcsolatos összes információ megtalálható az Általános Szerződési Feltételek, „Panaszkezelési rend” szekcióban.
A termék használati utasítás nélkül érkezett / nincs használati utasítás az anyanyelvemen. Mit tehetek?
Ha a termék használati utasítás nélkül érkezett, vagy ha elvesztette a használati utasítást, arra az esetre elkészítettünk Önnek egy online PDF verziót, amelyet bármikor ki is nyomtathat. Az adott termék oldalán, a "Tulajdonságok és méretek" részben található.